0-logo-gradi

Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei este creată de o echipă de specialiști în învățământul preșcolar şi universitar. Oferta noastră educațională este concepută astfel încât să vină în întâmpinarea personalității unice a fiecărui copil. În plus, ne centrăm pe colaborarea dintre copil, familie și cadre didactice, pe identificarea și valorificarea aptitudinilor individuale ale copiilor, mai ales pe extinderea orizonturilor creative prin interacțiunea cu o multitudine de domenii educaționale, culturale şi artistice.

Suntem o grădiniţă prietenoasă pentru copii, de încredere pentru părinţi, o grădiniţă care oferă cadrelor didactice permanentă dezvoltare profesională. Joaca inteligentă reprezintă esența abordării noastre. Îi învățăm pe cei mici să se bucure de fiecare moment de joacă și să se joace la fiecare pas al învățării.

Vrem să le arătăm copiilor ce înseamnă să gândești singur, să asculți, să înveți, să aplici, să cunoști, să explorezi, să ai încredere în tine. Atenţia noastră e îndreptată atât asupra nivelului cognitiv, cât și asupra celui emoțional – ne concentrăm și pe abilitățile de învățare, pe comunicare și relaționare, pe empatie și inteligența emoțională a copiilor.

MISIUNE

Misiunea noastră este de a oferi educație, șanse egale și dezvoltare personală continuă, tuturor preşcolarilor. Susținem colaborarea permanentă dintre noi, familie și comunitate – consolidăm această legătură constant, astfel încât să ne putem baza cu toții pe un model de cooperare optim, solid, de durată. Abordarea noastră este centrarea pe copil.

HomePage_-Misiune copy

VIZIUNE

Pe termen lung, Grădiniţa cu program prelungit Prietenii Mei este o instituţie de învăţământ complexă, competitivă, la standarde internaţionale, în care urmărim dezvoltarea factorilor afectiv-motivaţionali şi a atitudinilor creative, corelate cu potenţialul de dezvoltare al fiecărui copil în parte. Pornim de la premisa că educaţia preşcolară se realizează prin activităţi instructiv-educative variate şi atractive, care stimulează curiozitatea şi dorinţa copiilor de a învăţa.

Homepage_-_Viziune

Creăm un mediu în care preşcolarul învaţă, îşi dezvoltă abilități și capacităţi, își însuşeşte valori necesare în formarea lui ulterioară. Prețuim nu doar cunoașterea științifică, realizările literare, informația; punem accent și pe realizări personale, pe bunătate, pe caracter, pe securitate.

ECHIPA DE MANAGEMENT

LAURA GORAN – MANAGER COORDONATOR

laura oana goran

Doctor în Psihologie, din 2009, titlu științific obținut la Universitatea din București; NLP Practitioner, nivel Master autorizat în cadrul International NLP Foundation; Licențiată în Sociologie-Psihologie, Universitatea Spiru Haret din București; Absolventă a Programului de Master Familie şi Societate, Facultatea de Sociologie-Psihologie, Universitatea Spiru Haret; Absolventă a Şcolii Normale „Andrei Mureşianu” (Liceul Pedagogic) Braşov, specializarea învăţător – educator.

Cu ținută academică, a acumulat o bogată experiență didactică universitară (a inițiat și organizat mai multe programe universitare de licență și masterat), dar și experiență managerială (a fost Prorector pentru Managementul Calităţii în Educaţie în Universitatea Spiru Haret, a ocupat diferite posturi în cadrul Proiectelor POSDRU, manager al Proiectului Bunăstare pentru persoane vulnerabile prin structuri de economie socială ID: POSDRU/168/6.1/144050).

Început cu 3 ani în urmă, Proiectul Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei a fost sursa de încredere, profesionalism și anduranță, ambiție, implicare, colaborare și dragoste, calități cu care a implementat un concept educațional inedit și complex. Ca o continuare firească a acestui Proiect și absolut necesară în domeniul învățământului preuniversitar privat, alături de o echipă de oameni dedicați profesiei de dascăl, coordonează acum și Școala Gimnazială International Premium School of Bucharest, o instituție de învățământ complexă, modernă, la standarde internaționale.

Scopul nostru este să formăm și să dezvoltăm elevi ca personalități autonome și creative, cu competențe reale pentru viitorul lor social și professional de succes, să dezvoltăm încrederea în sine a elevilor noștri și în potențialul lor de performanță în diversele domenii, într-o Grădiniță în care preșcolarii să vină cu bucurie și de care să fie mândri.

 ANCA NEGOIȚĂ – Profesor învățământ primar

anca negoita

Atunci când m-am hotărât să îmi urmez marele vis, acela de a educa, atunci când pentru prima dată am întâlnit privirile celor care urmau să îmi devină elevi, am înțeles că activitatea pe care începeam să o desfășor are ca piatră de temelie dragostea pentru copii și o conduită morală impecabilă.

Sunt absolventa Liceului Pedagogic Spiru Haret Buzău, având specialitatea învățător-educatoare, promoția 2002. Apoi, am urmat cursurile Facultății de Geografie și Geologie din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza, Iași, promoția 2006, iar anul 2007 mi-am consolidat cunoștințele dobândite în cadrul facultății urmând cursurile programului de Master cu specializare în Climatologie aplicată și protecția mediului aerian, al Universității București.

În cei 16 ani de carieră, am obținut Gradul didactic II, și am participat la numeroase cursuri de perfecționare acreditate. Experiența didactică de-a lungul timpului, îmi permite să concluzionez faptul că a fi profesor înseamnă ca tu să fii un model demn de urmat, să oferi respectul, prietenia și exigenţa rezonabilă, cuvenite celor pe care îi formezi.

Dintotdeauna, răbdarea alături de încrederea și iubirea pentru copii fac parte din trăsăturile ce mă caracterizează, ca și educator. Oferindu-le elevilor încredere, le creez pârghii pentru construirea unei imagini de sine pozitive, şi îndrăzneala de a fi mereu în ascensiune – de a învăţa, de a face bine, de a deveni.

 LOREDANA BĂNICĂ – Psihopedagog și Consilier educațional

loredana banica

Licențiată în Psihopedagogie, Universitatea din București, Master în Strategii de adaptare și Integrare a Persoanelor cu Nevoi Speciale, Universitatea din București; Doctor în Psihologie.
Experiența acumulată în 20 ani de învățământ universitar și colaborările cu diferite asociații și fundații care au în centrul preocupărilor lucrul cu copiii, de vârste preșcolare și școlare, cu diferite cerințe educative, îi conferă competențele profesionale și flexibilitatea atitudinală necesare modelării personalității copiilor, mici și mari.

În calitate de Director al Centrului de Orientare și Consiliere în Carieră al Universității Spiru Haret, a participat în proiecte de consiliere educațională în mediul preuniversitar. De asemenea, s-a format în intervenția terapeutică pentru copii cu tulburări din spectrul Autismului. Este conducător de psihodramă, coordonând grupuri de dezvoltare personală și autocunaștere, inclusiv grupuri de suport pentru părinții copiilor cu autism. Autor de manuale universitare, formează viitori psihologi și pedagogi, în spiritul educației centrate pe interesul și ritmul de dezvoltare al copilului.

Pentru Loredana Bănică, fiecare copil este diferit și valoros în sine, cu potențial de dezvoltare care trebuie corect identificat și susținut. În echipă, putem face din Grădiniță mediul în care copiii să se regăsească cu bucurie, în care învățarea nu este egală doar cu achiziția de cunoștințe, ci cu o treaptă de afirmare a propriei personalități în formare.

IULIAN ALEXANDRU IONICĂ – Administrator Grădiniță si Profesor Educație Fizică și Sport

iulian ionica

Licențiat în Educație Fizică și Sport la Universitatea Spiru Haret București, Facultatea Educație Fizică și Sport, Absolvent al Programului de Inițiere/Perfecționare-Specializarea Administrator Imobile, Picon Training Center.

Munca în echipă și altruismul, perseverența și perfecționismul, puncualitatea și respectul sunt principalele sale calități, ceea ce îi oferă echilibru social și profesional.

Adaptabilitatea, competitivitatea, empatia sunt alte calități pe care le corelează zilnic cu preocuparea de a crea confortul și siguranța elevilor în incinta grădiniței.

ȚUNCU SILVIA – Secretar

silvia tuncu

Cu aptitudini de comunicare și de calcul, de planificare și organizare a operaţiilor și activităţilor, cu uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare, gândire analitică şi sintetică, capacitate de acordare şi transmitere optimă de informaţii, toate acestea definesc munca mea de secretariat în cadrul grădiniței. Cel mai important atuu însă, îl reprezintă capacitatea de a lucra cu oamenii și de a răspunde solicitărilor părinților și copiilor, deopotrivă.

CADRE DIDACTICE

 LAVINIA GHENCIU – Prof. Înv. Primar și Preșcolar

ghenciu lavinia

Profesia de educatoare este frumoasă, desăvârșită, nu seamănă cu nici o alta. Vocația pedagogică, reprezintă, înainte de toate, „arta de a te pune la dispoziția copiilor, de a simpatiza cu ei și de a le întelege nevoile”.

Sunt o fire echilibrată, sociabilă, ceea ce fac, fac cu suflet, cu dragoste și multă dăruire.

Nu-ți poți alege această meserie decât dacă iubești copiii! Copilaria este un univers al bucuriei, al jocului și revelației.

 Voinea Geanina – Educatoare

voinea geanina

Comportamentul didactic, însușirile de personalitate, competențele dobândite prin formarea inițială și continuă, experiența, atitudinea și sentimentele față de propria activitate și față de copii, creativitatea, spontaneitatea, capacitatea de a mă transpune în lumea fantastică a celor mici, dăruirea, pasiunea în muncă la care se adaugă și aptitudinile de lider sunt doar câteva dintre calitățile pe care le posed.

Sunt o persoană calmă, spontană, creativă, mă pot adapta la situații neprevăzute și totdată răbdătoare în comunicarea cu copiii și părinții copiilor din grădiniță.

  Ghita Atena – Educatoare

ghita atena

În deplină îmbinare cu liniștea sufletească, profesia de educatoare aduce cu sine rama unui tablou strălucitor și dătător de pozitivism, astfel încât ceea ce se obține în urma acestora devine mediul propice în care copiii se pot integra cu naturalețe, toate acestea pe fundalul unui spațiu plăcut, colorat, al grădiniței Prietenii Mei, acolo unde afecțiunea pentru tărâmul jucăuș al celor mici este la ea acasă. Consider că viața începe printr-un miracol, iar acest lucru este punctul în jurul căruia se derulează fiecare relație pe care o dezvolt, în timp, ca și mentor pentru cei mici.

  Mihaela Covaci – Educatoare

mihaela covaci

Întotdeauna m-a fascinat lucrul cu copiii și mi-am dat seama că nicio altă profesie nu mi-ar putea oferi atâtea satisfacții, zâmbete și reușite. Consider că în această lume mă pot simți cu adevarat împlinită. Prin ochii lor descopăr lumea și înteleg cât de importante sunt imaginația, jocul, creativitatea.

Iubesc copiii și datorită acestui lucru vreau să dau tot ce am mai bun din mine!

 Frăsin Adela – Prof. Înv Primar și Preșcolar

frasin adela

În fiecare zi îmi place să fiu întâmpinată de zâmbetele colorate ale copiilor. Zâmbetele, energia și veselia copiilor îmi transmit, în fiecare zi, energie și bună dispoziție.

Fiind o persoană veselă, sociabilă și calmă, îmi place să lucrez cu copiii. Căldura, afecțiunea și rezultatele lor îmi oferă maxime satisfacții în cadrul activităților didactice inițiate și organizate de mine.

ALEXANDRA MARIN – Profesor Învăţământ Primar şi Preşcolar

alexandra marin

Având o experiență în domeniu ce se extinde pe durata a 9 ani, cu titulatura de profesor în învățământul primar și preșcolar, nomenclatură obținută în urma gradului II Didactic (2017) și a finalizării Masterului la Academia de Studii Economice din perioada 2011- 2013, Marin Alexandra și-a îndeplinit cu succes activitățile didactice în funcția de educator la Grădinița nr 50 (în intervalul 2008-2009),la Grădinița nr 56 (între 2009 și 2010), urmând apoi să profeseze ca și profesor învățământ preșcolar la Grădinițele nr. 206 între 2010 și 2009, respectiv Grădinița nr 203, între 2012 și 2016.

Anul 2016 a reprezentat începutul drumului alături de copiii Grădiniței cu program prelungit Prietenii Mei, acolo unde educația, conform opiniei ei, se determină prin dedicație și convingerea că metodele interactive și determinarea celor mici în a-și dori să afle cât mai multă informație nouă este liantul principal al educației optime din perioada preșcolară.

Ștefania Roberta Dobrescu de Hillerin – Prof. înv. Primar și Preșcolar

de hillerin stefania roberta

Chemarea pornește din inimă pentru inimă, este o alegere unică pentru că știu sigur care este motivația mea de “a fi” și “a exista”. Minunea de a ne oglindi zilnic în ochii copiilor este ceva inexplicabil. Uneori ești zâna bună, alteori exigentă, mereu „a doua mamă“, dascălul și îndrumătorul care alină tristețea și bucuria, de care cei mici au atâta nevoie! În acel moment magicul își spune cuvântul și cred cu tărie în vocația mea – misiunea de a fi educator!

Mărculescu Magda – Educatoare

marculescu magdalena

Cred cu tărie că ”profesia de educator nu stă bine pe oricine”. Educația nu se face cu gura închisă și mâinile la spate. Sunt prietena copiilor și caut să pot însemna ceva pentru ei.

Iubirea, atenția pentru cei mici și seriozitatea mă definesc în totalitate.

VLĂSCEANU MARILENA – Educatoare

vlasceanu marinela

Desfășor profesia de educatoare cu dragoste, dăruire și mă bucur că fac parte din lumea minunată a copiilor, care au magica putere de a-ți înveseli ziua, de a te face să zâmbești și de a fi fericit că ești printre ei.

În fiecare zi știu că mă așteaptă o nouă provocare, o nouă întrebare și o mulțime de priviri sincere, care se uită la mine și asteaptă să le călăuzesc pașii către universul cunoașterii, iar acest fapt mă face să dau tot ce am mai bun și să mă perfecționez continuu.

Ștefania Rădulescu – Educatoare

stefania petre

Pentru mine, profesia de educatoare nu va fi niciodată doar o meserie, ci o misiune, un țel, o chemare prin care le fac bine copiilor, lucru ce include, în accepțiunea mea, lăsarea unei amprente în sufletele lor, în speranța ca aceștia să își amintească mereu de mine cu drag și să nu mă uite niciodată. Consider că atât timp cât trăiești în amintirile celorlalți, trăiești veșnic.

Georgeta Ene – Educatoare

georgeta ene

Arta de a fi cadru didactic implică iubirea copiilor ce se oglindește în privirea acestora când își văd educatoarea, astfel că ochișorii acestora, plini de strălucirea inocenței, devin apanaj pentru viitoarele activități didactice, desfășurate în optim comfort sufletesc.

Având în vedere că perioada copilăriei este cea a jocului și a fanteziei răbdarea și perseverența cu care îndrum copiii mă caracterizează pe deplin.

CADRE DIDACTICE ASOCIATE

ALEXANDRA MARIAN – Profesor de educație muzicală

alexandra marian

Licențiată în Canto clasic și Pian, Universitatea Națională de Muzică din București. După licență, Alexandra Marian a urmat cursurile de master în cadrul aceleiași instituții în domeniul Stilistică interpretativă instrumentală și vocală. De asemenea, a absolvit cursurile Departamentului pentru Pregătirea Personalului Didactic, nivelul I-primar/gimnazial și nivelul II- liceal.

A acumulat o experiență de peste 10 ani în arta predării pianului, educaţiei muzicale şi a lecţiilor de canto, lucrând în cadrul grădinițelor și școlilor în care a avut plăcerea să predea: Școala și Grădinița Arlechino&Friends, Albă ca Zăpada, Butterfly, Grădinița nr.98, nr.2, nr.97, nr. 248, Grădinița Junior, Grădinița și Școala Happy Planet Kids și Școala Drumul Artelor, Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Alexandra Marian este o fire veselă, căreia îi place să lucreze cu copiii. Atunci când întâmpină o problemă care ar putea afecta buna desfășurare a orei, găsește metodele cele mai potrivite pentru a continua lecția într-un mod cât mai plăcut. Dorește să fie mai mult decât un profesor, să fie și prietena elevilor săi. Facilitează prelucrarea și procesarea informațiilor de către copii, precum și formarea abilităților muzicale ale acestora prin folosirea diverselor metode și strategii didactice. Stabilește cu claritate obiectivele educaționale pe care urmează să le realizeze și se adaptează în funcție de cerințele și personalitatea fiecărui copil.

Pe viitor își propune organizarea constantă a concertelor de muzică și a recitalurilor muzicale, în care toți elevii să își demonstreze talentul și performanțele, precum și să facă cunoștință tuturor colegilor lor cu diferitele instrumente muzicale.

IOAN NEGHIUC – Profesor de Educație fizică și Sport

neghiuc ioan

Licențiat în Educație fizică și Sport, Academia Națională de Educație Fizică și Sport, București

Având specializarea în Natație și o experiență didactică de peste 10 ani, Ioan Neghiuc este atestat de către Federația Franceză de activități acvatice, ca Formator al activității acvatice pentru nou-născuți și copii de vârstă mică.

Activitatea sa didactică este într-o formare continuă, urmând și ulterior coordonând Cursul de natație în baza sportivă Eforie Nord. De asemenea la BABY SPA, Wellness & pool, s-a implicat în inițierea în înot a unor grupe de 10-15 copii, de vârstă prescolară și școlară, precum și a copiilor mici (antepreșcolari). Nu în ultimul rând, a activat ca Antrenor de înot pentru clasele V-VIII la Centrul de proiecte educaționale și sportive București (PROEDUS), în cadrul proiectului „Cursuri gratuite de formare pentru elevii bucureșteni”. Din 2016 până în prezent activează ca Profesor Înot/Aquagym la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

Fiind o persoană dinamică, perseverenta și cu excelente abilitați de comunicare dobândite de-a lungul experienței sale profesionale, Ioan Neghiuc este un profesor orientat spre obținerea de rezultate excelente cu elevii săi, iar aceste performanțe reprezintă fundamentul pentru dezvoltarea unui Centru de Excelență în Înot, la Grădinița cu program prelungit Prietenii Mei.

MĂDĂLINA ȘUTRU – Profesor lb.germană

madalina sutru

Pentru mine, limba germană este un mod de viață, un mod de exprimare. Îmi place să transmit copiilor structura clară și plăcerea pentru ordine, să văd prin zâmbetele lor bucuria învățării și descoperirii unei culturi bogate, o cultură a basmelor și cântecelor vesele.

PERSONAL DE INGRIJIRE

Colectiv ingrijitoare

colectiv ingrijire

Dragostea față de copii, răbdarea, atenția și respectul pentru fiecare prichindel sunt stilul nostru de muncă și de viață. Suntem mereu în preajma lor și le răspundem atunci când au nevoie cu toată afecțiunea de mămici tandre și iubitoare.

Zâmbetele și îmbrățișările copiilor, momentele petrecute alături de ei la masă, la somn, în timpul tuturor activităților reprezintă maximum de emoție și afecțiune în relația îngrijitor-copii.

Personal bucătărie

În fiecare zi avem grijă ca mâncarea preparată pentru cei mici să fie pe gustul lor, iar luarea mesei, o adevărată desfătare! Zâmbetele lor și acel ” Sărut-mâna pentru masă!” sunt pentru noi dovezi sigure că răspundem în permanență exigențelor culinare ale copiilor.

Personal medical

Serviciul de asistență medicală (sau nursing) constituie o prioritate în grădinița noastră, noi oferind suport în sistemul de îngrijire al sănătății celor mici. Zi de zi ne asigurăm că preșcolarii noștri prezintă o stare generală de sănătate bună prin controlul medical de rutină realizat zilnic (triaj medical). Când identificăm modificări ale stării de sănătate (febră, tuse, secreții nazale), micuții sunt asistați medical la cabinet.

SERVICIUL DE TRANSPORT

Munca noastră zilnică înseamnă să oferim siguranță și confort tuturor copiilor în mașină, în trafic, pe tot parcursul drumului parcurs împreună cu ei și cu pedagogul-însoțitor. Pe drum cântăm, spunem poezii, povestim despre întâmplările petrecute la grădiniță, ne bucurăm de fiecare moment petrecut în mașinile grădiniței.